flitgt på malmen



nu har jag varit duktig för minst två, kanske tre personer. tvättat, städat, pysslat samtidigt som jag sett hockey. det är ju nu det börjar bli spännande, så då blir till och med jag en hockeynörd. jag och d kom överens i veckan om att vi ska vara hockeyhuliganer hemma hos henne nästa gång luleå spelar. hon är helt besatt, hon och b sitter nere i hörnet och skvallrar för jämnan, det är harju hit och harju dig, slagsmål och utvisningar. förjävla gulligt. vinet har börjat kicka in och nu ska vi på malen bara ta det chill resten av kvällen. ska försöka hålla uppe fliten även imorrn, tänkte slita upp mig tidigt och få till lite träning och fika med a-m sen innan nästa spinning. jag gillar våra sporadiska söndagsrutiner. med lite tur blir det kanelbulla till kaffet, eller kanske nåt änu smaskigare? en såndär grodbakelse? det är ju ändå bara söndag en gång i veckan :)



*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0