fortsätter imponera



än en gång har gromet (gourmet egentligen, men har ni sett mitt kök efter jag varit där så är gormet med passande) johansson slagit till. jag har det efter far min tror jag, han är gormet johansson senior i köket. fick till nånting med chorizo, bacon, sås och makaroner, fattigmansmat med twist typ. jag har ingen fantasi, det enda jag känner för och känner igen i affären är just korv och makaroner. jag tog iaf inte falukorven. ett steg framåt. gott vart det och matlådor i mängder. perrans!



ser one tree hill nu. handlade lite om att ta vara på de chanser man får. bättre att ångra nåt man gjort, än nånting man inte gjorde. go for it!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0