galen över ingenting



ibland undrar man om man hetsar upp sig över saker som egentligen aldrig kommer hända. varför sitta och vara frustrerad när det inte leder nån vart? jag lägger hellre korten på bordet och får det överstökat, hatar ödlsa tid på saker som inte ger nåt. kan vara för att jag är otålig av naturen. och vissa saker kan ju vara svårt att veta innan man fått tänka över saker och ting och känna efter lite. men nån slags känsla från början måste man ju ha? eller?



uppenbaligen har jag för mycket dötid här hemma, borde köpt fler tidningar.. tur att jag ska och träna och sen på söndagsmiddag på björx snart. annars hade jag väl fått ett frispel här hemma.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0