galet väder



är sjukt härligt ute här i luleå. knallade ju till stan och fixade mina naglar. jag och s bestämde oss för att göra påfyllningen på måndag ändå. naglarna ser fina ut och har inte släppt nåt alls, men eftersom det blir umeå nästa helg (och hon inte hade nån annan tid innan fredag) så fixar jag hellre dom på måndag så är jag fin när jag ska hälsa på m.



gick förbi åhlens och syndade lite på vägen hem. otippat? inte? nene, men fick mig mitt bubbelgum-rosa läppglans iaf.


gick även förbi och handlade på vägen hem. lite bär, frukt och andra stuffs för att göra smoothies. och sen givet cola och mörk choklad, så nu är lyckan fullständig. har balkongen på vid gavel, poppar gammal musik som jag blivit nyförälskad i, ska svida om till myskläder och sen inte röra ett finger på resten av dagen. är sjukt trött, sena nätter tar på krafterna. comed central maraton på malmen idag, adam ferrara, ralph harris, ron white, brian regan, pablo fansisco, jef dunham, steve mcgrev, jim breuer, louis ramey, arie spears. grymma killar!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0