ge mig en plastpåse!?



har börjat forska lite om piercingarna jag kommit fram till att jag vill ha, totalt 4 nya har jag kommit fram till. då är även tungan inräknad. har dock inte bestämt om jag ska övertala j att göra den ändå, eller om jag ska ta ut min gamla och placera om dom. började kolla på youtube. big mistake. huge. så just nu skulle jag behöva en plaspåse att andas i och sätta huvudet mellan knäna. får hoppas att det är mest mesiga idioter som lagt ut sina klipp på tuben. vissa såg riktigt jävla brutala ut. ska och prata med j imorrn kl 12. får se om det blir nån då. m på h.o.p håller fortfarande på att utbilda sig så hon kan göra den först om 1-2 månader. j tror jag också håller på utbilda sig, men tungan plus den andra borde han kunna göra. har inte bestämt mig exakt om jag vill ha surface eller dermal. får se. kanske måste vänta några månader innan jag kan göra nån alls. men det är bra. då är jag vältränad och fräsh tills dess :P



bodypumpen idag var inte så hård som jag tänkte mig. men eftersom jag och j planerat bp till tisdag så är det ju bra om jag inte är helt invalid tills dess. får börja stegvis. som sagt en jävla skitdag idag. men det känns lite bättre när jag bestämde mig om dom nya hålen. tror det kan bli förjävla snyggt. men jag är ju såhär att när jag bestämt mig för nåt vill jag ha det nu, nu nu. helt igår. vet inte om jag klarar två månader till :S men har väl inget val.



cola och björnbär nu. och lite choklad, hihi. tidig morgon imorrn. håller tummeliten för bra väder.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0