inte på humör alls



trött och grinig är vad jag är just nu. blev en lång dag på jobbet, en lång promenad i höga skor, ett långt spinningpass och en lång lång dusch. utmärkt ställe att filosofera på. har kommit fram till att jag ska låta längen på naglarna vara. dom är liiiiite för långa just nu, men jag ska nog låta det bero och fila på det senare. har bara korrigerat formen lite. är ju så petig så jag litar inte på bruden som gjorde min manikyr idag. jag är ju extremt pedant med att allt ska vara symetriskt och jämnt och fint. fast hon gjorde ett riktigt bra jobb. förutom ena tummen och pekfingret. dock chicka jag ur på transparenta tippar. hade ju tänkt prova nåt nytt, men fick sen beslutsångest och då blev det vanlig fransk manikyr. hon byggde mina naglar på mallar, och sånt är jag inte heller helt överens med. använder man tippar är det enklare att få naglarna exakt likadana. men men. ska låta henne fixa mina naglar ett tag, sen ska jag fixa egna grejer på nail4u och bygga själv. sis har gått med på att låta mig öva på henne, skulle till och med få betalt i snus om jag gör ett bra jobb. det är stort ;)



ska gosa ner mig i täcket i soffan nu och fortsätta se desperate housewifes. har missat hur mycket som helst så jag är inte med för fem öre. vilket förmodligen är som det brukar när det gäller mig. men jag har kul för det.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: B

Ja visst är duschen ett utmärkt ställe för inspiration!

2009-03-15 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0