sköna slöa söndag



har tagit en skön sovmorgon idag, vaknade visserligen halv 9. men det kändes tråkigt att gå upp så jag myste kvar i sängen. har funderat lite och tror baskemig jag vill ha ett helt, stort täcke ändå, istället för två vanliga. det kommer ju visserligen leda till endel pyssel då jag måset sy om endel sängkläder för att passa. men det är det nog värt. får se, känner mig inte så kreativ just nu så planerna kanske läggs på is tills jag har mer energi för pyssel.



jag fick detta förresten för ett tag sen när jag var på make up store. jag handlade väl lite häftigt, så jag kvalificerade mig till att få ett armband från whisperkollektionen. nice. fast det är en svår färg att bära upp. svår att kombinera, passar som inte med guld, inte med silver och inte med smuts-guld (eller vad man nu ska kalla det, guld som ser som gammalt ut?) men jag gillar det. lite för stort för mig, men jag brukar som haka fast det på nå vänster så det blir lite mindre. fint i vilket fall.


nåja, ska gå ut och gå en sväng och försöka få tag i a-m. har drömt om kanelbullar inatt :P

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0