i think i've fallen and i can't get up



ibland är det lustigt. jag har haft det på känn ett bra tag (e påstår att det redan hänt för länge sen, men jag lever ju alltid i förnekelse så länge det går) men jag tror det är definitivt nu. även för mig. jag faller. vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. back är det smartaste sättet uppenbarligen. men det är ju så svårt. jag vill vara smart, men ändå inte. bitterljuvt. har ju inte mått såhär bra på flera år. dubbeltypiskt.



knåpar på jobbet. är i fas dessutom så jag kan nog gå hem i tid. ovanligt :) tror inte jag orkar åka till björx och hämta gamla bettan, kör nog på en klubba från kontoret istället. gruvar mig för imorrn, mina smalben kommer bli slaktade :S ska hem och plugga lite jobb och fixa mina naglar innan träningen, wii (litet roar små)



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, då blir vi två på kfm med sådana glasögon=)

2009-03-18 @ 16:30:00
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0