jag kallar det konst





david lachapelle igen. vissa kanske kallar det porr. vissa kallar det stötande. jag har alltid tyckt pamela anderson är ohyggligt vacker. brösten är väl i värsta laget, men ändå. jag gillar denhär bilden starkt. man blir så glad av lachapelles bilder, så färgglada, så klara, så rena. även fast själva objektet som är fotat kan vara på gränsen, så går det inte förneka att det är vackert. enligt mig iaf :) jag gillar glada bilder.



hemkommen nu från mina ärenden. ska kånka iväg väskan och mig själv till busstation. gud så tradigt. men orkade inte ringa pappa och se om han kunde assistera med skjuts. nu jävlar i min lilla låda!!! typiskt att jag alltid får sånahär lappar i brevinkastet när jag ska åka nånstans? det får vänta, so long suckers!!!


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0