jobb jobb jobb



fullt ös idag. blev att jobba över också. funkar på tisdagar då träningen är lite senare än annars :P kom från passet för en stund sen, har redan hunnit häva i mig världens kolestorolbomb, ägg och bacon. men gott vare.


har så fullt upp just nu att jag inte hinner blogga nånting. ska försöka bättra mig. nåja, dagens måltid fick mig att tänka på gaston. de är nån snubbe som alltid säljer hamburgare utanför kåren under nolle-p här på LTU. dom har kanske universums grymmaste hamburgare. eller rättare sagt, universums grymmaste ost och bacon-burgare. den andra snubben i vagnen (han som inte är gaston, utan sidekick) han säger alltid "bazzonfläsk" istället för bacon, hur kul som helst. måste nog till kåren under nolle-p denna höst enkomt för att köpa burgare.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Monica

hahaha!!! Fasen va kul!! Jag åt en sån hamburgare en gång nykter o den va inte alls lika god som när man var sådär onykter...!=)haha!

2009-03-18 @ 22:36:27
URL: http://lalalasoliblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0