kate och heidi



nelly har ju sen ett tag tillbaka fått in dom grymma kate moss och heidi klum-tröjorna. dock är dom små i storleken och det finns bara S/M kvar. jag hade helst velat ha dom i L/XL även om dom var normala i storleken, vill att dom ska vara stora. nåja, får se om det blir ett köp ändå kanske. grymma!


fastnade i oanständigheter precis. har inte riktigt fått nåt gjort idag annat än promenader och telefonande. hur kommer det sig att när man varit ute på färd och kommer hem, packar upp resväskan, så blir sen resväskan på nått vänster alltid kvar i ett hörn nånstans hur länge som helst? handen på hjärtat. min resväska sen åre står fortfarande kvar. måste åtgärdas. till mitt försvar så ligger mitt förråd på vinden, och det är läskigt där uppe. man måste som släcka lampan i vindsutrymmet innan man går ut, sen är dörren en såndär tung, seg dörr som tar en timme att gå igen. vilket alltid resulterar i att jag hinner ner en bit i trapphuset, precis lagomt för att kolla upp och se de sista 10-15 centimetrarna av dörren gå igen. och varenda jävla gång får jag för mig att jag ser bruden från the grudge i springan. nu pratar vi inte sarah michelle gellar, utan den lilla, creepy, japanska flickan. obehagligt.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0