knäsvag



och inte bara av träningsvärken. vissa personer gör en bara sån. nåja, bortsett från det måste jag, med risk för att vifta med alkisflaggan, öppna en öl nu och ta mig en rök på balkongen. har varit sjukt sugen på en öl hela veckan. vet inte varför. är ju inget stort fan egentligen av öl. ska sätta igång med håret sen tror jag. blir en bra kväll, känner det i lilltån. smet tidigare från jobbet dessutom. skööööönt.  öl nu, inte heineken (tyvärr, vet inte varför jag inte köpte det?) och inte 3,5a som på bilden. nån gammal blid från jul tror jag. kolla vad korta mina nalar är på den bilden, den hemska kvinnan hade ju kapat dom då, tyckligen tyckte inte hon att jag skulle få bestämma längden på mina naglar själv. *grrr* gillar mina naglar som jag har dom nu, långa och fina (bortsett från vänster tumme, men det fixar vi imorrn).


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0