knepigt att bära upp



mer i like. är i skorna och designernas värld. det är inte hälsosamt för mig att läsa vouge. den sätter griller i huvudet på mig.
läckra. klacken är lite udda, och det blir svårt att bära upp och behålla all utsmyckning. kommer garanterat fara och flyga fjädrar och pärlor om jag skulle få dessa skönheter i min ägo. dessa från louis vuitton vår/sommar kollaktion 2009 tror jag bestämt? finns en läcker annons med madonna då hon har dessa och en helt fantastisk väska. jag vill ha.



ut och gå nu. sen till j på aeon vid tolv. lite nervös. tänk om han har tid att håla mig ändå? gud det hade varit bizarrt. jaja, rör på dököttet nu!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0