kul att komma hem



jobbade lite längre idag, som vanligt varje tisdag (försöker iaf´) och kommer sen hem till detta:
alltid kul att komma hem till paket. dock gillar jag väl inte att dom bara lämnar det i trapphuset sådär. men men. fick mina konad-stämplar idag med andra ord. hade ju tänkt göra en omvänd svart fransk manikyr idag, men får kanske tänkta om. får se hur jag gör.. ska i vilket fall iväg och våga mig på en träning tänkte jag. länge sen nu, är väl inte helt hundra tror jag. ha lite hosta, men jag testar. sen friluftsdag imorrn och bandy på torsdag. får se om jag (och mina naglar) överlever. hoppas på finväder imorrn iaf.



så så, nu iväg på helex!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0