kvinnlighet



för mig är kvinnlighet långa snygga, välmanikyrerade naglar och fladdrande ögonfransar. det är (förutom kroppen då) de två sakerna som enligt mig skiljer kvinnor från män. en man kan inte börja måla ögonfransarna och skaffa nagelförlängningar och förstärka sin manlighet. men gör vi kvinnor det verkar vi genast mer feminima än i vanliga fall. jag avundas tjejer med naturligt långa vackra ögonfransar och fina naglar. jag har inga problem med att få mina naglar långa på naturlig väg. men jag har för dåligt tålamod. och för svaga naglar. därför fuskar jag för att känna mig kvinnligare, tihi. men det är väl inget fel med det? alla fuskar ibland :P


kan hända att jag syndat lite idag. hmm.. på flera sätt. men nu är det shoppinggudarna jag måste bikta mig för igen. jag sa ju att det inte fanns nåt mer att beställa just nu. jag hade fel, oj så fel. ska bli spännande att få se om det blir klockers eller katastrof med beställningen från nelly. jag har höftat lite.. men det blir nog bra det med.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så fina naglar, vill också ha franska manikyr :D

Ha en super bra torsdag!

2009-03-26 @ 07:29:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0