linda goes top model



eller så inte. men vinsten i torsdags var i vilket fall en fotosession med karl-william sandström. först kommer jag bli fixad på make up store och sen vidare till karl-william för att plåtas. har egentligen ingen aning om vad det blir för slags bilder, men gissar väl på att jag kommer bli smikad i fruidelicius-tema och sen fotad därefter.
men i vilket fall, har inte gått och blivit upptäckt på gatan och är väl medveten om att jag inte är någon modell, men kul ska de bli att se vad resultatet blir. har ju faktiskt redan anställt cat för att fota bilder till min header när vi får tid, så nu har hon fått konkurrens ;) nog för att jag litar på att cats blider blir bättre, men tills vi får till dom (typ kring valborg då jag ska ner till henne, om vi hinner då dvs) så kan jag hålla tillgodo med karl-williams bilder kanske ;)



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

oj..så kul..bilderna kommer nog att bli skitsnygga..

2009-03-30 @ 21:43:32
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: cat

oh linda goes top model.. i like the title.. :) längtar efter att få se bilderna :)

2009-03-31 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0