lucky freckin' luke



fick en flashback för nån dag sen när jag såg på hockeyn. dom sa nåt om att nån snubbe sköt en massa skott och träffa alltid nåt (mnja, kanske inte, men nåt i den stilen) vilket förde mig direkt till vilda western. jag älskade lucky luke när jag var liten, gör jag än. bröderna dalton är grymma, ratata är cool och lucky luke är bara awesome! lucke kicks ass in daisy town. humor på hög nivå.


har varit och irrat nere i arkiven innan lunch. får lite klaustrofobikänsla. mest för att man måste lämna nyckeln i dörren och dra ut telefonen för att använda kopiatorn där nere. vem som helst kan ju släcka lampan (vilket gör att fläkten som sprutar in luft stannar) och låsa dörren utifrån. vilket innebär att jag inte kommer kunna koppla in telefonen igen (för jag ser inget i mörker) och dö av syrabrist där nere. kul att dö bland en massa papper.



ska pinna vidare nu. pappa hotar med semlor på torsdag så måste väl avsluta tidigt här och fara och träna ändå. dagens i-landsproblem.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0