magnum v.s magnum pi



blev nån wokad historia. rev på med sambal oelek som vanligt, tyckte jag tog flera kilo, fast ändå kändes det inte så galet starkt. det lär jag väl få ångra imorrn till lunch. nåja. råkade gå förbi glassdisken när jag var och handlade och fick cravings efter magnum. hittade nå söta små snacks-magnum. perfekt. fast känner jag mig rätt är väl risken att jag får storhetsvansinne och slukar hela asken på en enda kväll. skulle vara typiskt mig. nåja, magnum får mig ju sen osökt att tänka på magnum pi, och då snackar vi inte matte här utan redig-80-tals serie-detektiv-med-stor-mustach-minimala-shorts-och-hawaii-skjorta. tom selleck. grym serie. såg det alltid när jag var liten. jag och pappa. varför går inte såna gamla schyssta serier igen? perfekt kvälls/natt-fördriv.


soffa med en av magnumarna nu iaf.. mumma!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0