make up store klubbkväll 26 mars



på torsdag ska jag och s på make up stores kulbbkväll. jag släpade med henne på whisperkvällen också i höstas, nu är det då dags igen. ska bli massa mys. vi tänkte jobba över lite, sen gå och käka och sen strosa runt i smedjan. är ju flera nya butiker som öppnat. bland annat monki, skorna a hade köpt till l på hennes 19-årsdag var helt underbara. dom finns inte kvar nu, men nåt roligt lär jag hitta där ändå. som vanligt. sen finns ju polarn o pyret, vilket snart är dags för s och karln hennes. damn va bra hon varit på att dölja det kan jag säga. hon släppte bomben i tisdags för oss alla. där kan vi snacka pokerface.



har bara varit en massa möten, våfflor och mer möten idag. känns som man fan inte hunnit nåt. måste ha kaffe för att överleva nu känner jag. vill ut i solen!!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Lina

hörrudu, mina naglar kan inte se värre ut än vad dom gör just nu!! jag har bitit på dom i typ..10 år kanske?? men nu försöker jag sluta, och jag har hållit mig i en vecka! så det är fritt fram för dig att göra PRECIS vad du vill med dom ;)

2009-03-25 @ 17:57:48
URL: http://linasofianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0