men kyssjohanna då



har hittat nåt jag gillar. som vanligt. kyssjohanna har väldigt många fina smycken. bland annat detta armband. ge mig!


jag är i en kedjeperiod. har hittat en jättefin klocka från axcent tror jag det är, i guld, kedjor och med berlocker. men fan, nu har jag klockor så jag klarar mig för ett tag? kanske...



hockey med modern och fadern nu. har fått en semla och mår mest gott just nu. mamma sitter och klappar händerna i soffan och skriker och det ser ut som farsan blänger argt på henne. haha, det är underhållning konstant när dom är här :) fick en goodiebag när dom kom också, högst uppskattat. papper, sköljmedel, diskmedel, trasor och annat tråkigt som man aldrig har nån lust att handla själv. excellent.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi..härligt med goodiebag...vi syns imån.

2009-03-12 @ 21:55:03
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0