miami ink



söndagar är pysseldagar. och givetvis miami ink dagar. en av mina favoritserier. så sjuk duktiga killar så det finns inte, helt otroligt vad dom kan göra för saker. det är verkligen en konstform. sen att det är världens hunkar som gör dom är ju en helt annan historia. ami james = i like. varför finns inte såna killar i luleå? vissa passar i tatueringar, andra inte. vet en till som passar i tatueringar som jag också skulle kunna tänka mig i brist på ami.. oh well. varenda gång jag ser ett program så får jag för mig att jag ändå ska tatuera mig. sen rinner det ut i sanden tills nästa söndag kommer. jag är ju mer för saker som jag kan ångra, som går att ta bort. jag kommer nog hunnit bli 100 innan jag bestämt mig för en tatuering, och så är det inte så läckert att vara tatuerad längre. men men, jag gillar nålar, vad ska man säga? längtar tills jag får mina piercings nu *suck*



pyssel nu.. fick med mig matlåda hem så nu behöver jag inte ställa mig och laga nåt till imorrn. skönt!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0