min överraskning



kommer kanske inte som en så stor chock. men jag har köpt skor. wiii. have2have blev det nu, det verkar vara så att jag växlar mellan nelly och have2have. nu var det det senare som hade nåt underbart till mig. fick paketet idag, förväntade mig det i fredags, men icket! men idag går ju också :) som ett litet plåster på såret för min uteblivna telefon. och dom är helt underbara, dom svarta kommer bli mina nya favoritskor.


  


kom just hem, skönt pass faktiskt. hon mumlar så himla mycket intruktören, men jag tänkte på annat så det spelade ingen roll :P mysmiddag nu. blev nåt grekiskt? kanske?


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

jag skulle inte tipsat dig om asos, det kanske blir en dyr affär för dig=)



Jag köpte blommorna på något ställe i karlstad, kommer inte ihåg.



Nya skor igen, får spana in dom på jobbet=)

2009-03-09 @ 20:29:40
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0