när ska jag våga?



jag vill handla från asos. men jag är lite halvt allergisk för att handla från utländska sidor. är väl rädd att tullen ska komma och hunt me down och bötfälla mig för att jag försökt smuggla skor, haha. har i vilket fall hittat ett par underbara älsklingar med fransar och platå på asos. det var visserligen länge sen, men mina cravings efter dom har bara ökat och ökat sen jag såg dom :S


och kom inte och säg att dom inte är underbara!! nu är jag ren, len, nyblåst och fin. har klätt up mig för en kväll i soffan. parlamentet (har inte sett det på år och dar, tänkte undersöka), i.robot (gullig film tycker jag) och beck hägrar för resten av kvällen. upp och hoppa tidigt imorrn, har mycket fiffel som måste fixas i veckan, paket att hämta, strumpor att köpa, nycklar att gömma, deeee e mycke nu, mycke som sa göras ;)



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

jaaa darling, jag längtar till du kommer, slå mig en signal så diskuterar vi detaljer :-) puss åkram

2009-03-08 @ 20:43:26
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blir inte tullavgift när man handlar från asos då dom är i england, det är aldrig tullavgift inom eu, har handlat från asos flera gånger.

2009-03-09 @ 15:39:47
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0