överladdad



blir tjejfest med brudarna på fredag. fick ett väldigt peppande sms från både e och l i morse. var sjukt länge sen vi gjorde nåt nu. väldigt tråkigt, men väldigt kul att det blir av nu istället. har nog inte gjort nåt sen ja... i somras när vi gick modevisning ihop jag, e och några till av tjejerna som komma på fredag. galet. blir galej på mjölkudden iaf, och sen allstars. kommer bli kalas. jag kommer bli kalas. alla kommer bli kalas. som vanligt när vi härjar. fan, dom har för mycket energi för mig. man är gammal nu..



träningen gick wounderbar. har dessutom snokat rätt på mitt knäskydd tills imorrn. fast det brukar ju inte hjälpa, men är väl värt ett försök igen antar jag. ska lägga mig och läsa nu, ska ge vouge en chans till. såg förresten att åhlens har börjat sälja smashbox? när började dom med det? eller har dom alltid haft det? tur man har koll, köper ju mitt smashbox från eleven, nu får man kanske tänka om. vill ha try-me-kittet nedan, men det är väl att hoppas för mycket att åhlens ska ha det?



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

Det passar bättre på eftermiddagen med fika...vi ska ut på uppdrag på förmiddan=)

2009-03-18 @ 21:23:59
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0