quilt och mormor



jag är i en mormors-fas. har ju fått mig en mormorsväska sen jag var i åre (tekniskt sett östersund). men det jag vill ha nu är en quiltad väska med guldkedja som axelrem. en såndär klassisk chanel. måste inte nödvändigtvis vara en chanel, skulle jag hitta en annan som jag gillar så blir det ju givet den. vem orkar lägga ut 20 000 kronor på en väska om man inte tjänar multum? nog är jag för när det gäller att unna sig saker, men sätt en gräns :) skulle kunna tänka mig en aningens större väska, kanske. men helst denna. med dubbla axelremmar. jag vill ha! vart hittar jag? nån?



har fått i mig en kopp kaffe och är speedad nu. ska smita vid halv fyra tänkte jag, sladda hemåt och försöka hinna på spinn kl 17.20. brukar alltid vara knep att få biljetter till dom tidiga korta passen, hoppas jag lyckas för träningen går ändå inte så bra som jag tänkt. handlade naturgodis igår :S dammit!!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0