sätt en gräns



jag måste klippa mitt kort snart. är ju i en piercingperiod nu igen. den brukar gå över efter nån vecka sådär. men satt på tribe igår och uppdaterade mitt smyckes-lager. hitta massa roliga saker, måste skaffa en ny till hålet i tragus, har låtit det förfalla. satte in min läkstav i fredags vilket hålet inte tyckte om. men nu har det lugnat ner sig lite iaf. blev några snygga spiraler i stål också, har inte tänkt töja mina hål. definitivt inte. gillar inte saker man inte kan ta tillbaka, och töjer jag hålen måste jag ju leva med det och säga adjö till alla mina vanliga örhängen. det gillar jag inte. men jag tycker det är stilrent men en tunnel i vitt ben. riktigt snyggt. men som sagt, vill inte ha ett hål som är 4-6mm stort. ix-ney-on-the-x-no. hade velat hitta nån snygg fejk-spiral i ben, typ som dom som syster hade med sig från sin asien-och-överallt-annars-resa. men innan jag hittar nån jag är nöjd med är jag väl 45 och har växt ur denhär fasen för gott. blev inte sååå dyrt igår iaf. alltid nåt. men nu sätter jag stopp. påminn mig nån om jag börjar slira i shopping-djungeln igen?



blir inge fika idag, är nog lika väl. går åt fanders med träningen, jag har ingen karaktär. under hela morgonpromenaden (nästan) tänkte jag på fikabröd. hujja. så tack a-m's syster, pojkvän och hund, ni har räddat denna veckas träning :P ombokat till nästa vecka, så nu är det bara den veckans träning som går åt skogen. haha



är det ett tecken på demens när man springer runt i lägenheten och letar efter telefonen (för jag vet att jag hade med den hem efter promenaden) ger upp efter ungefär en kvart. sen en halvtimme senare ska ta upp läppglanset ur fickan (på tröjan man haft på sig hela tiden) och upptäcker att det är inte läppglanset som ligger där utan telefonen? lika att ställa sig i kö för en plats på sundsgården redan nu tror jag. för allas skull.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0