skit-lulebo



lulebo har förstört min router. lagomt less. jag tror dom har gjort nå jox med elen idag. har suttit en lapp på porten, men minns inte vilket datum. var iaf nåt om att man skulle dra ut kablarna ur produkter som står på standby osv osv. givetvis hade jag missat routern. så nu är den helt död. jag överlever ju tills vidare. men just nu suger det. jag vill ligga i min säng och datorisera, inte sitta vid mitt tråkiga skrivbord (även om det var poängen med det hela när jag köpta bordet). är i vilket fall förbannad just nu. riktigt förbannad. tur att det inte är långt till spinningen, behöver avreagera mig. måste och handla sen. och har fått en enorm finne, känner mig som 13 igen. tror inte denhär dagen kan bli mycket sämre nu ialla fall.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0