slut på det roliga



då var det över. systern har åkt hem. förbaskat tråkigt. som tur var blev jag utslängd från tåget av konduktören innan jag hann börja gråta. alltid nåt. hon har varit här sen i tisdags och det har varit hur skönt som helst att ha henne hemma. igår var jag, mamma och syster och såg män som hatar kvinnor. den var görbra. oftast brukar man ju känna att när man läst boken först så är det som nåt som saknas sen när dom gör filmen. men så var det inte, det som var viktigt var med, och det som hade utelämnats klarade man sig utan. tyckte micke nykvist gjorde det riktigt bra. sen tjejen som castades som lisbet salander var också helt perfekt för rollen, dom hade fångat henne precis som jag tänkt mig henne. var endel känsliga scener i filmen, men hade dom inte varit med och inte visats på det sättet så hade det inte gjort filmen och boken rättvisa. så nu ser jag med spänning fram mot filmatisering av bok nr 2. varför är det alltid så att det tar sååååå lång tid innan man äntligen får se nästa film. fast det är väl kanske det som är poängen med uppföljare. hade alla kommit samtidigt hade det inte varit lika kul.



t körde grymt hårt idag på spinningen. är sällan sen jag slutade träna på stil som det blir 1000 kcal-pass. grymt skönt. grymt tröttsamt att gå hem i stormen...

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0