solariemusik



kom för ett tag sen från träningen, har hunnit woka ihop mig nå trassel med nudlar och annat asiatiskt. är inne i en sån period nu verkar det som. nåja, efter träningen sprang jag på sun tan (jag vet jag kommer bli rynkor, få cancer och dö, men det är en sån vecka när jag bara måste få lite solterapi). väl i solariet slog det mig; varenda solarium i luleå som jag varit på spelar lugna favoriter under tiden man solar. why? är det nån kanal jag kan få spader på så är det lugna favoriter. är det verkligen folk på riktigt som skriver in domdära sliskiga kärlekshälsningarna?? det räcker ju med en gullig hälsning, man måste inte spåra ur och utveckla det till världens kärleksförklaring i likhet en ett äktenskapslöfte. eller hur? jag skulle bli glad bara nån tillägnade mig en låt, allt det andra blir bara så gay. jag röstar för ett byte av radiokanalerna på solarierna i luleå. solsana, eller vad det heter, har börjat med att man kan plugga in sin mp3 i solariet och lyssna på sig egen musik. grymt initiativ! sen har dom nå high-tech med ångdusch och aromaterapi samtidigt som man solar, väldigt läckert! även fast jag inte fattade vad det var som började pysa och fräsa när ångan satte igång första gången :) när ska förresten solarium som man står i komma till luleå? jag vill ha ett nu!! perfekt för att slippa fula vita fläckar på diverse ställen som man får i vanliga liggsolarium. nåja, vi är ju lite efter här, så om en 5-6 år kanske? *suck*



nu är min synd på väg förresten. däremot inte min telefon. dom sa vecka 10 men den är fortfarande inte skickad. dumma :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0