tattoo artist i all ära



men don ed hardy är grym på annat med. älskar hans parfym. fick ju ett smakprov i den lilla godispåsen jag fick från eleven. jag är såld. den luktar hur gott som helst. däremot håller jag på att bli käpp över att den påminner om nån parfym. en jag har tror jag. kan vara lacosten. dom är inte likadana, men dom har några noter gemensamt. eller så har min snok ballat ur. kan vara det senare :) nåja, hoppas dom har den på parelle så kan jag plocka den samtidigt som jag får min CLEAN. dessutom, så har mr hardy släppt en egen vodka. hur läcker hade inte den varit att ha i barskåpet hemma!? dom hade tydligen haft en grym releasefest, med mer eller mindre nakna modeller. dom täckte det väsentliga med strass :P

bild lånad från sofis snapshots


känner mig trötter idag, skönt att m och b är tillbaka på jobbet iaf. har varit en knepig vecka, har känt mig väldigt off när jag tränat, börjar tro jag är utbränd. men måste nästan på spinningen ikväll, gillar torsdagspassen, har världens mest pedagogiska, braiga, instruktör (om man jämför med den kassa bruden på måndagspasset). så lite taggad ändå, känner mig mindre blek och grå efter igår också. det behövdes.




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0