till elin a.k.a lilla e



jag har en syster. hon är söt. hon är snäll. hon är fjantig. hon är dum. hon är knäpp. hon är omtänksam. hon är gullig. och är en djävul. hon är en ängel. hon är snygg. hon har bra smak (när det gäller det mesta, alla kan ju inte ha samma fulländade smak för saker och ting som jag har). hon är trevlig. hon är kortare än mig. hon håller mig på jorden. hon är slö. hon är social. hon är pedant (ibland). hon är egoistisk. hon är givmild. hon är en klippa. hon är vis. hon förtjänar det bästa. hon är brunett. hon är lika dålig som jag på att sjunga. hon är dyr i drift. hon är en pärla. hon är förstående. hon är förlåtande. hon är orättvis. hon har världens längsta ögonfransar. hon har söta fötter. hon är bra på att åka skidor. hon skrattar roligt. hon är fin i sitt korta hår. hon är fin i långt hår med. hon är ambitiös.hon är lättsam. hon är min syster. hon är allt och lite till och jag älskar henne för det.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0