träningsfritt



blir nog en vecka utan träning, eller ialla fall några dagar. halsen känns knepig så jag har fått förbud på jobbet att träna. dom är söta som håller koll på mig. känns knas att komma hem och inte fara iväg och träna sen. man får så mycket tid över helt plötsligt. har handlat, städat, målat naglarna, läst, sett på serier jag aldrig hinner med annars. fast jag saknar träna ändå. har ju knappt rört på mig sen torsdag. nåja. bara göra det bästa av det. måste vara frisk och kry till fredag. ska bli så sabla kul. håller på klura med picasa. hur får man små bilder på collagen? alla blir typ gigantiska också måste jag beskära dom sen i paint. kändes som ett jävla dubbeljobb...


stenarna på bilderna är för övrigt ljust lila, syns inte riktigt på bilderna. men det är tanken som räknas ;) ska duscha, mysa och sova tidigt nu tänkte jag..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

hörrö din bloggterrorist! vad du håller på m dina naglar då! ;) längtar till apriiiiil :) puss å kraaaam

2009-03-23 @ 22:39:31
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej pudding! ;) du och dina jäkla snygga naglar! jag är avis!!!! ;)

2009-03-25 @ 15:52:55
URL: http://linasofianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0