trötter i fötter



var hemma kring 21 efter våran rajd på stan. vi var som världens pensionärer, satt på en bänk sista stunden för våra fötter var onda på oss. nu hade jag kanske kunnat ge vad somj helst för en fotmassage. åhh.. men det lär väl inte hända. nåt som hände var att både jag och s vann, s vann en neccesär med läppglans, ögonskugga och liknande. själv vann jag nåt snäppet värre. avslöjar när jag kommer hem på söndag ;)
sitter och inväntar obama och fixar naglarna. har inte packat ett jota, men det komma väl. måste på cubus en sväng innan jag åker också, klantarna glömde ta bort larmet på ett av mina nya fina plagg, och givetvis det som jag tänkt ta med till umeå. nåja, måste ju ändå på sysse innan jag hoppar på bussen, aldrig att jag ska sitta där ensam, vem fan orkar vara nykter i det sällskapet?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0