underbara, fina, sköna


fantastisk låt. hittade den ovan först, fick sen en text i mitt huvud, och efter att maskineriet fått jobba ett tag kom jag på varför jag kände igen sången. erkänn dom är lite lika varann? sättet hon sjunger. det är som samma, fast ändå inte. båda grymt duktiga tjejer iaf. natalie imbruglia är ju snygg så det sjunger om det om inte annat. vart är hon idag måntro?


uppe tidigt idag, tänkte in till stan en sväng innan jag hoppar på bussen tänkte jag. är ganska sliten, var uppe till 2 inatt? blev sådär tokpigg och började packa där vid tolv, ett nån gång tror jag. galet. har starka planer på att sussa på bussen. kommer inte bli mycket blogg idag, inte i helgen heller. återkommer på söndag, ska fokusera på att stänga ihop resväskan nu.. wish me luck i björkarnas stad!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0