underbart richie



nicole richie har plåtats för blackbook. underbart vacker. gillar prylarna hon har på fingrarna, jag är fnul på att det är ringar? och inte naglar målade i guld med ringar på? eller?



 
systemet står still för mig så det är lagomt tråkigt på jobbet. sitter i telefonkö också, ännu roligare. tokladdad för ikväll, känner på mig att det kommer bli dyrt. har slagit en nagel, skulle vara fan om den sku gå av i umeå, min vanliga tur. som vanligt när jag är i fyllan och villan kommer det väl flyga naglar. jag och m har en tendens att blacka ganska bra när vi festar, och det ska bli så jävla kul!!!



kaffe på det kanske?

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så balla bilder :D

Ha en underbar start på helgen!

2009-03-27 @ 15:25:15
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0