vart är min bilskiva?



jag har haft en bilskiva. ni vet en sån med såndäringa skön köra-bil-och-sjunga-med-musik-som-får-en-att-tro-man-ligger-längs-route-66-skiva. men den är borta. för jag vet att jag haft en. får knåpa en ny helt enkelt, men nu minns jag inte alla låtarna så när jag hör skivan kommer jag bara tänka på att jag missat nån av de bästa låtarna och vara sur över det, och vips! så är den bara ännu en kass skiva i samlingen.



det roligaste är ju ändå när man hittar en bränd skiva som bara heter "blandat". en klassiker ju. kan vara precis vad som helst. men ganska kul ändå. oftast en redig nostalgitrip.



var ett skitpass idag. spinningen alltså. fan att man är så jävla tankspridd att man inte minns namnen på instruktörerna. iallafall de dåliga intesuktörerna. dammit!! nåja, gick ju och handlade efter träningen, så det var ju inte helt i onödan jag släpa mig dit. det var inte helt i onödan routern gick sönder heller, fick flytta bordet nu för att komma åt att ställa datorn bra. och det blev mycket bättre!! ett helt annat vsardagsrum! nu vet jag vart jag ska få plats med en fin fotölj/divan/fotpall som jag velat ha sen jag köpte soffan. utmärkt!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0