weekend



äntligen bokat och klart nu. m är lika peppad som jag.åker fredag kl 11.40 typ för en weekend i umeå. fy fan m är så jävla skön. vissa människor är ju bara sådär, man behöver inte hörts av på en evighet men sen när man pratar eller träffas så är det som om det mest naturliga i världen, som man aldrig varit ifrån varann. vi är ju så roliga, vi raggade upp varann på cleo tror jag det var för några år sen och har hängt sen dess. hur läckert som helst. nu känner jag mig tokpeppad och vill bara det ska bli fredag. nu, nu, nu! ska bara övertala chefen om att släppa iväg mig :)



ska lägga mig och kurera mig och se american idol nu. oh my gosh vilka fullständiga idioter det finns. så pinsamma att jag blir generad. och det är ändå helvetesveckan, dom knäppaste och sämsta har ju redan blivit bortplockade. ja herregud, det är underhållning :P ont i halsen och huvudet, får fan inte bli sjuk nu.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0