after eight


och rent tekniskt var väl klockan efter åtta, men inte på kvällen. klockrent att börja dagen med frukost med after eight. fast nu släckte dom ljusen. typiskt. men det luktar ändå ganska gott tycker jag när man släcker ljus. har fnulat på att ha egna små ljus på mitt skrivbord. för nu får man tända ljus när man vill, för det är tamigfan mörkt mest hela tiden. men med min historia med tur så hade jag väl tuttat eld på några akter eller mig själv om jag skulle haft ljus här hos mig. men ikväll, då ska det jävlar i mig eldas!! kommer vara plus 240 grader i min lägenhet. så blir det när man myser. idag kommer de omutbara ut med expressen. älskar den filmen, eller okej, jag älskar sean connery. men det är väl som samma sak?

jag och j hade riktigt mys igår. han blev intresserad av mina leopardtights. lite för intresserad. frågade om jag skulle lämna han och tightsen själva där ett tag. små pojkar fascineras så lätt av simpla saker. han fyller år på lördag, ska köpa han ett par alldeles egna tights tror jag.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt värre!!! Med leopardtights... De blir att köpa ett par såna till denna grabb! Förresten onsdag var de som vi hade pratat om... Funk de?

vi hörs senare om allt! kram o hej. ha en riktig fin helg!

2009-11-06 @ 13:39:16
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0