ärliga, rediga, hederliga människor


hade en ingående diskussion igår natt med taxigubben som körde hem mig igår. blir så himla engagerad och djup ibland på fyllan. och går på väg hem var en sån stund. och just appropå ärliga, rediga och hederliga människor så råkade jag ut för en sån idag. underbara människa säger jag bara. han gjorde min söndag och hade jag vetat vem det var hade han fått sig en puss. min okände välgörare.



bara för den sakens skull så blir det lite bilder från igår. smyckena är egengjorda, men lårsmycket rök efter en stund, gjorde om det till ett halsband isället. måste fila lite mer på konstruktionen sen, vart bara förbannad på lårtjaffset igår. och vände således upp och ner på det, vilket funkade alldeles utmärkt.  sen ska jag försöka fota mina fynd från igår på åhlens också. went nuts på klädavdelningen. och sprang på gamla svärmor också, fruktansvärt gullig människa. det verkar vara våran grej att springa över varann på åhlens. en bra tradition. sitter nu och väntar på bilder från sis, ska göra en header till hennes blogg. inget speciellt, bara nåt litet.. om hon bara kunde sno på med bilderna lillskrutten.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0