skrammel, skrammel


hittade en massa skönheter jag vill ha på chicy. men det är ju alltid ett herrans skrammel vid mitt bord varje gång jag har armband. kanske bara jag själv som störs av det, men oftast slutar det med att jag tar av mig dom efter en stund och sen glömmer jag att ta på mig dom. först när jag ska hem kommer jag på det. och då har man ju gått hela dagen utan att skrammla. men det är väl tanken som räknas? okej, det slank in en ring eller två där också. men dom lyckas jag också få att skramla vid skrivbordet.. men då hörs det ju att man jobbar iaf ;)


hemma i luleå nu. obviously. blev lite senare än planerat, men det var det värt. men det var kanske världens tyngsta bussresa.. men skriver mer om det och resten av helgen sen när jag kommer hem. har, utöver bussresan hem, varit en väldigt, väldigt bra helg. jag behövde lite syster-tid.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0