en ensam pilgrim


var ju på storheden i helgen, passade då på att kolla in den nya butiken. eller ja, en av dom ialla fall. dom har pilgrim, massa andra smycken och väskor bland annat. hittade en helt underbar väska, senapsfärgad, hur snygg som helst. och ju mer jag tänker på den desto mer vill jag ha den. som om jag skulle behöva en till väska. nåja. men poängen med det hela var ju egentligen pilgrimsmyckena. älskar pilgrim, vart otroligt ledsen när båda butikerna som fanns lade ner. hittade en massa smycken jag vill lägga vantarna på, bland annat läderarmbandet längst ner med gulddetaljer. underbart. förbaskat synd bara att jag så sällan är på storheden då, men det är väl kanske bara bra i sig, hade blitt så förbaskat dyrt annars. dom har en serie där man kan göra sina egna smycken också, man köper länkar och hängen och mixar och matchar sitt eget armband, halsband eller örhängen. klart i min stil.


*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej



En konstigt fråga kanske, men jag skulle verkligen behöva veta vad smyckesaffären ute i storheden som säljer pilgrim heter. Om du har ett telefonnummer eller en hemsida vore det ännu bättre. Jag har sökt och sökt men hittar det ingenstans.



Vore jättesnällt om du svarade :)



Mvh Anna

2009-12-04 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0