film och tourettes



maten vart riktigt lyckad, jag är visst en utmärkt kock när allt kommer omkring. har diskat allt också, en enorm befrielse. filmen var också riktigt lyckad, oväntad och fick en att tänka till och tvivla. fast jag gillar nog mer rysare, jag blir psykiskt störd av att se thrillers tror jag. efter det youtubade vi, man kan ju underhålla sig i timtal där. dagens bästa är tourettes guy och the dudesons and their neighbour mr hitler. knäppgökar.

blir nog natt nu. men först lugna ner mig i nån timme med eclipse. och f.y.i när jag ändå skriver lite till, det gråa i mitten på bilden är mitt hemmagjorda förkläde, gjort av ett par gamla jeans. jag är fan finurlig när jag sätter den sidan till. funderar på att vara hurtig imorrn på morgon med? men det kanske räcker med att skrälla en gång i veckan? kanske bara börjar tidigt och sen slutar ännu tidigare och tränar efteråt.. kanske.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0