fredagen den 13e


började dagen väldigt fräsigt, dels genom att vara uppe innan fan (dvs kl 6) och dels genom att gå på kondis och köpa oliv och fetaostbröd. väldigt vuxet, med både kondis och hembakt bröd. men just nu längtar jag bara tills jag får sluta jobbet, då hämtar sis och mami mig, vi ska visst köpa en dammsugare (?) och sen ska jag och sis laga en romantisk middag för två. var och tog hem en bag in box igår, väldigt romantiskt med vin i mängder. vem som helst kommer ju i stämning då. hade fått nå knasiga sms från syster igår, trodde jag hade drömt, men icket. dom såg lejonkungen igår. och mamma grät när kung mofasa dog? har aldrig sagt att mig familj är normal, men jag älskar dom bara ännu mer för det.


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e ju fasen sorgligt juh!!!! asg Kung Mofasa!!! hahaha! Roligt! Fän va gött me vin!

2009-11-13 @ 12:11:35
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0