gissa vem som..


..är lycklig som en tornado på en campingplats? men jag givetvis! har äntligen lyckats få tag på robert pattinsons låtar på mp3. kommer totalt besudla min omgivning med dessa, dom har redan åkt in på telefonen. no more youtube för mig! eller ja.. förutom på jobbet då.


hrm.. mår lite dåligt nu. blev lite överexhalterad av godiset. äter ju så sällan lösgodis, bidde lite mycket. och lite väl mycket halvgoda godisar, hur nu det kan gå till. alltid samma sak, sitter varenda gång och funderar vem fan som plockat ihop min påse, men hittar som aldrig någon att skälla ut. blir horisintellt läge nu till tonerna av rob. sen när jag blir less (vilket förmodligen är aldrig) så har jag skrapat fram en gammal film från den externa hårddisken. dark knight. känner att det blir bra med en dos av heath ikväll. mye bra.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0