IT-projekt


är med i ett ganska spännande IT-projekt på jobbet. vi ska få en ny handläggningsdatabas, och jag och p från kontoret är med i ett så kallat referensråd. vi ska som vara länken mellan våran enhet och de som sitter i projektgruppen för utvecklandet av systemet. vilket innebär lite resor då och då till huvudstaden och vårat huvudkontor i solna. alltid kul med lite resor och fruktansvärt kul att träffa folk från de andra enheterna. gillar mest teamledaren från visby, men det har nog att göra med att jag älskar gotländska dialekter. underbart att lyssna på. det kommer dessutom nog bli lite fler och längre resor nu längre fram när systemet väl börjar klart. då ska vi först bli utbildade och lära oss systemet innan det ska ut på alla handläggare på enheterna. spännande minst sagt. låter som en töntig jobb-besatt människa nu, men det är så himla kul med alla projekt jag varit med i sen jag börjat. det är som lite eljest från alla de vanliga jobbuppgifterna. variation förnöjer som sagt.. vi skulle åkt ner nu nästa vecka, men det har blivit framflyttat istället tyvärr, då vi stött på lite problem. så vi får se hur dehär ska gå. men nu behöver jag inte stressa mig hem till smygpremiären av new moon iaf..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0