klarade mig


hände inget galet igår. efter jobbet gick jag och mötte sis på indiska (och råkade kanske handla lite) sen hämtade mami oss. vi fick en dammsugare till sis och sjuhelvetes massa mat. men gott var det, dendär beanaisesåsen med chili i? kalasgod!!

ja, det kan ju tyckas lite mycket med två chipspåsar, en dunk vin, en julmust och en kingseize toblerone. men jag lovar, vi åt faktiskt inte upp ens hälften. tro det eller ej. men mådde ändå lite dåligt i slutet av kvällen... satt och myste til idol, vissa av låtarna var ju helt amazing. fick gåshud. brrr..


chillpill nu resten av lördagsförmiddagen. sis smet på stan med mamma efter att vi avslutat mysfrukost i vardagsrummet. tända ljus, horton hears a who och framdukad frulle på mitt lilla vardagsrumsbord. laddar väl om för en kväll på alltsars antar jag. är peppad, missförstå mig rätt, jag tycker bara det är tråkigt med vinter när man ska på lokal. kan ju inte halka runt i klackar hela vägen in till stan, då måst man ju ha med ombyte. men det kändes ju jävla omständigt det med. får se hur jag löser detta.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0