knep å knåp


panduropaketet blev fyllt med lite guld denna gång. blir några nya varianter på handsmycket, fast med smalare kedjor. sen ska jag sno ihop ett kroppssmycke också tänkte jag, kan inte förklarar, men ni får se sen. blir ett nytt huvudsmycke också, lite kedjor, lite nycklar, lite kors.. lite allt. hoppar bara tålamodet håller och klarar av allt piller.. tveksamt.

blir en sådäringa fixarhelg i helgen tror jag. ska på middag imorrnkväll med tjejerna, men utöver det ska jag bara fixa smycken, pimpa kläder, bleka jeans och såna saker. tänkte förnya mig garderob, och det bästa sättet att göra det är ju att vara kreativ med alla gamla grejer. som sagt bästa sättet, men även billigaste och unikaste. vägra vara som alla andra!

trött i ögena är jag fortfarande också, men trots det smet jag en sväng på stan och pillade lite. fick med mig bland annat senaste vouge hem. så nu har jag ännu en ursäkt till att bara ligga och mysa och inte göra så mycket ikväll. hittade även en helt underbar (men skitdyr) väska, men köpte den inte. ska fnula på det lite till. men det kan man göra i vågrätt läge, kanske blir att göra nåt huvudsmycke i guld till imorrn, men annars blir det lugnt idag. har mer planerat att vara kreativ imorrn och på söndag. så nu mot soffan!!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0