maken till vresig människa



det har bokstavligt talat bott en liten djävul i mig idag. har varit totalt vresig (nästan) utan anledning. det hela slutade med att jag fick ta en time out och gå på stan en sväng. men nu känns det bättre när man fått rensa huvudet och andas lite frisk luft. tänkandet resulterar i att jag skiter fullkomligt i träning idag (spinningen var dessutom full), var inte så sugen på att tralla på bandet igen och bara köra core. startar upp tidigt imorrn med morgonprommis istället. sen köpte jag en efterlängtad röd läppenna och målade läpparna knall. vilket gjorde att det mesta lättade faktiskt, ni borde prova det nån gång. nu ska jag bara gå efter jobbet och köpa lite lussebullar, pepparkakor och glögg. sen hem och börja pynta in julen i lägenheten.


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0