men pojken behöver ju mat!


ska börja lägga ner för dagen nu och gå och handla. har visst i nåt svagt ögonblick lovat bjuda j på middag. visserligen har väl han kanske bjudit mig på mat innan, men hans kök såg inte ut som en explotion efteråt iaf. han har fått fixat film, en thriller jag inte minns namnet på, och jag ska fixa maten. får se hur dehär går. grillad kyckling, paprika, ris, buljong, mjöl, grädde och lite annat jox. jag är ju egentligen en förträfflig kock (även fast det inte låter så övertygande och spec inte om man sett köket efteråt), enligt mig själv åtminstone. men å andra sidan är jag inte så knusslig i maten och gillar att experimentera. vilket alltid inte är uppskattat. men för j's skull ska jag försöka hålla mig till receptet. nu jämbrans ska här kockas, arga kocken släng dig i väggen. det är en helt annan ilska i mitt kök, speciellt när det är mjöl inblandat. wish me luck.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0