onyttigheter i drivor



råkade bli max idag igen. dedär kyckling classic målet är inte så dåligt faktiskt. igår lurade chefen dit mig, och idag var jag så uppgiven på jobbet att när j fråga om vi skulle ut och äta var mitt enda svar "ja tack, jag måste ut från det här dårhuset". vet inte om jag borde byta jobb eller bara börja snusa igen. eller om jag bara är i en svacka i övrigt. har iaf använt min frustration till nåt positivt idag, städat vardagsrum och kök. diskat med, isch. nu tänker jag packa ner mig med björnbär och ps3 för resten av kvällen. heaven.

vägen till mitt hjärta för övrig är genom friterad mat verkar det som. speciellt chilicheese. visste ni förresten att dom finns att köpa i frysen på kvantum? helt underbart. vill man få mig att hålla käft och vara lugn i en halvtimme eller så så ge mig en påse chilicheese så underhåller jag mig själv. dom är alltid standard efter krogen också, toppklass. lökringar är nåt som vuxit på mig på senare år, hatade dom förut, men nu är dom ganska så bra. måste dock dippas med smältost (det måste iofs chilicheese också), kaloribombdeluxe. men ibland är man väl värd sånt också?


*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0